050809

Hej.
Dagen i dag har bestått av jobb för oss båda. H.halvan slutade 12 så hon drog ju och bada påengång. En annan gick och svettades till 14 innan jag drog till gropen där hon låg, :)
kom nyss hem, morsan vill att jag ska med till varda och äta med henne. Kan väl ställa upp dååååååååååå. ja mena, vem tackar nej till gratis utemat? hahaha........

ahja, imorgon är det torsdag och ny jobbar dag för MIG, halvan är ju ledig såååå. + att de ska bli helt varmt väder, gud så kul. Annars längtar jag tilll helgen då vi ska göra något mkt kul, och då menar jag något jag verkligen längtat till och vill göra! hoppas iaf att de blir av! :)


hejråe!
/m

Update!
Tog fan med kameran så bilder kommer upp senare, just nu krånglar allt så jädrans mkt. Kan säga att jag, mamma&alva gick in på gina och shoppa lite! =)
Mamma&jag köpte även en present till världens bästa. Men den får hon bara öppna när vi fixat våran hemliga sak! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0