110809

Har precis duschat efter att ha varit ute och powerwalkat med lullan. Skulle ha gymat men ska nämligen över till emme med line,tova o lullan strax och vaknade för sent så det fick bli en härlig lång-promenad ist. Duger fint det å! Idag är jag som sagt ledig medans vänstra halvan sitter på jobbet, jag ska utnyttja denna dag till max. Har en hel del att göra idag faktiskt, 4 pass kvar som sagt. Sen är jag Arbetslös, vet inte om det känns bra eller dåligt egentligen haha !


Men erkänn att jag är rätt så söt i mina arbetskläder ändå? Precis som Mallan, fan jag kommer sakna dom en smula ändå när jag väl tänker efter !

Förresten så drömde jag att jag var kille inatt, hade Sex med en tjej. Grym känsla, undra om man ska byta kön? Ne, nu har jag inte tid att sitta här. Ska fixa i ordning mig lite, får se om det blir en uppdatering ikv. Säkerligen lite bilder, om ni har tur vill säga! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0