150809

Senaste inlägget som mallan skrev så skulle vi ju ut men så blev inte fallet. Jag vet inte vad som hände mig mig, drack 2 glas vin och 2-3 shottar vilket slutade med att jag låg och spydde konstant i 2 timmar. Helt seriöst ? Måste varit något fel på Vinet eller Spriten, det var verkligen läskigt. Kändes som om jag blev magsjuk eller nåt, Scary som fan ivf ! Så vi dumpade utgången, tråååååååk. Dagen efter/igår, drog vi frulle på donk och massa shopping och eftermiddagen / kvällen tilbringade jag tillsammans med T'is, =) Hon är fortfarande lite halvsjuk o nu börjar jag få ont i halsen. Hoppas verkligen INTE att jag blir sjuk ! Pissgrejer isf, vore så typiskt mig !

Och nu sitter jag här på jobbet, var ute och gick med lullan o fille inne jag började. Jobbar från 12-20, Suck.. Magen är totalt kackig, vettefan vare är som händer. Resefeber ? Ehm, Nu får jag väl allt ta och skärpa mig haha! Tänkte ivf dränka min onda hals med en årlig kräftskiva hos jojjo ikv ! Brudar, Botten upp!/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0