250809

Idag är jag så jävla trött att jag knappt orkar röra mig, somnade typ 3-4 inatt och det är absolut inte bra om man tänker på min skönhetssömn som jag faktiskt behöver haha. Nedå, men är ivf helt slut och måste såklart ner på stan för att växla pengar. Halsen är mkt bättre, har inte ont, men är tjock på något vis, svårt att förklara. Plus att jag har lite feber, men dethär ska nog gå bra! Visst farsan? Jadåå!
Btw systrar och bröder, det är 3 dagar kvar sen drar vi :D Från och med fredag-morgon slipper vi denna håla för ett tag och kanske stannar också, Who knows?!!! Ska bli så jävla nice iallafall, längtar sjukt mycket nu! Så, kl 16 på Fredag sitter vi på stranden emd 45drinkar i händerna och är totalt dyngraka kan ni ta o skriva opp! Lovar att tänka på er då, NOT!!! Grymt taggadeeeee!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0