260809

Onsdag är vad de är idag och jag ligger fotfarande hemma. Inte sjukt sjuk utan typ lite krasslig, har feber men inte högre än 37,4 och varken ont i halsen eller kroppen. Var nyss hos doktorn, antagligen virus, fick nå shit som jag ska skicka upp i näsan och några ipren samt alvedon som jag ska knapra. Någe annat kunde dom kassa jävlrna inte göra så nu äre bara att hoppas ! Det borde ju hinna bli bra, har ju knappt rört mig sedan i Söndags och börjar bli ganska så trött påre. Men en sak som är säker är att jag inte kommer vara sjuk på fredag, Superhuman är vad man är! Right?
Förresten så har jag glott på "Män som hatar kvinnor" idag, fyihelvete vilken bra film. Den är definitivt ett måste att se för er som inte har sett den! 4 av 5 Toasters och varför den bara får 4 av 5 är för att en såndär film inte är lika rolig att ligga och titta på själv som när man har sällskap! möhöh ! Händer väl inte spec idag som jag skulle kunna skriva om förutom att jag, mallan och sänniee börjar packa redan idag! Helt sickt, ska hämta resväskan snart :P Jag vill bara åka nu nu nu!

Tänkte även lägga ut 2 bilder som jag fick från Idis idag, fyfan vilka drömbilder!

Sjung om Studentens lyckliga dag!

Som ni ser kom man ju inte så långt med det, böla som en stucken gris!!

Ps. Nu när skolan hoppat igång märkar jag verkligen hur mycket jag saknar skolan och alla vänner. Vi var ju så sjukt jävla bäst alltså, glömmer aldrig våra 3 år! Skulle göra allt för att spola tillbaka tiden cirkus ett halvår! Det skulle räcka!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0