Bättre sent än aldrig !

Kom precis in från en halvlång powerwalk, åt frulle lite snabbt oxo och nu sitter jag här, tänkte nämligen lägga upp lite bilder från i Tisdags!








Sista bilden kanske inte skulle upp men vara bara tvungen att visa hur
jävla big kaggen blivit. Sockissssssssssssssss nu,? JA!

Ja, som ni ser på bilderna så hängde vi rätt så sten hårt gäng. Umgicks och käkade kebbe, det är vi förbaskat bra på måste jag få säga ! En härlig dag, helt klart. Senare drog jag o mallen ner på stan och mötte upp Sanna för att boka resa. Blev inte helt klar så vi drog en spontan bio. Missade en kvart men vem bryr sig liksom? Så jävla klockren film,"En sommar med Göran" HAHA! Den är ett måsta att se! Helt klart! Sen drog vi en promenad hem och jag deckade i min efterlängtade säng !


Gårdagens eftermiddag ? Hur såg den ut? Jo, jag jobbade till 16.30 som jag skrev i just gårdagens inlägg. Sedan bikade jag förbi mallen som hängde lite gäng hos emme, vi drog ner på stan för att betala min del av resan. Så nu är den TOTALT bokad och klar, längtar så jäääääääävla mycke kan jag säga ! Vill bara åka nu, nu, nu, nu, nu men den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge. Right ? Och efter betalningen köpte vi en ros och fixade lite med bal-bilderna till vår älskade lärare Anna. Jag bikade hem och Mallen mötte upp mig hemma hos mig haha, vi drog ut te Anna och var där i princip hela kvällen. Hur mysigt som helst, kan inte ens beskriva i ord hur mycket hon betyder. Hon är en sort för sig, en kvinna som ingen annan kan mäta sig med. Hon är på sitt sätt, ett sätt som är helt gudomligt ! Hon är bäst helt enkelt och förtjänar alltid det bästa ! Inte nog med det, jag fick skynda mig hem för att skjutsa Lullan till Jour-Centralen. Hon har fått en infektion i båda lil-tårna pga av dåliag skor när hon är ute o går osv, var typ en början till blodförgiftning också. Inte direkt men typ som det sa doktorn, dom använder ju så konstiga termer så man fattar ju typ noll när man står där haha. Det gick snabbt, hon fick penicilin sen drog vi hem och kikade på 1-2 Sex and The City avsnitt sen pallade jag inte mer ! Godnatt sa jag !

Och i morse kikade jag vidare på några avsnitt innan jag tog mig i kragen och powerwalkade. Sitter som sagt här, tänkte lägga mig på baksidan och steka lite sen ska jag till banken och efte det väntar hard work 16-20.30/21.00.. / E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0