Update.

Godkväll.
Jaha, nu börjar de verkligen bli lite pirrigt..jag har ju inte varit utomlands sedan jag var 9år liksom....och sanna berättade att hennes polare var där nere och kommer hem imorgon, de hade varit jättevarmt, :D

nu har jag packat ner det sista, och försöker hålla mig lugn hahaa. Halvan är ute och motionerar nu, känns lite halv riskabelt men de ska nog gå bra. Vet att hon inte går själv? hahahaha.
Ikväll blire paradise hotell dubbelavsnitt hahaha! kommer väl bli en och annan uppdatering under kvällen, måste typ skriva av sig hahahah.

Var  på maxi idag och fynda med mormor, :)

OCH NEJ jag tog inte jävla gubbväskan!!!!!!! allltså jag prövade faktiskt men de gick inte haha. så jag får gå med två lite mindre rullväskor, 14,5kg!

uppdate sker!
/MMMMMMMMMMMMMMM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0