Uppdatering.

Hejsan!
Äntligen hemma igen. Är helt slut, imorse var zahra sjuk vilket innbar att vi stog 3st på 25 pers.. men eftersom man är så duktigt som man är så överlevde vi.

Sitter här och verkligen panik funderar på vad jag ska ha på mig ikväll...orkar inte gå i samma jävla trasor varje dag, vilket jag iaf kommer få göra. Men då känner ju folk igen en iaf. hahaha.

Blir lite halv fundersam när folk inte kan stå för vad som händer och sägs utan behöver internet för det.

NU ska jag bjuda på lite bilder från tidigare kräftskivor ;)

Hos Johanna  -07 dock har jag bara den bilden på min data haha!

Hos Johanna -08!

-08

-08

-08

-08


Ja vad säger ni brudar? lär ju nästan bli lika mkt röj som förra k-skivan?? OM inte värre ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0