040809

Fan, nu har vi varit dåliga på att uppdatera men tänkte skriva ner några rader om vad som hänt sedan de sista inlägget / Lördags. Kvällen började som vi planerat, köpte hem till godis, kikade film o hade det myspysigare än någonsin men efter cirkus 1 timme fick vi någon fix ide. Först fyllechaffis sen kicka vi förklirr hos mig, efter det stack vi ner på sjökrogen. Helt okej men fucking jväla konstig kväll haha, hände så sjuka grejer så jag tänker inte ens rabbla upp dom här ! Vi lyckas fan med allt, helt otroligt haha!


Cash is king vare va ? Givet barhäng ivf!

Doktor Crott & Jag i vårat absoluta Topp-Skick!


Söndagen blev riktigt chill måste jag säga, efter en lång natt så drog jag, mall, lullan och mami till gropen och solade. fyfan vad underbart det var! Som jag längtat efter lite solsken, mådde som en prinsessa när jag låg där o stekte!



















Efter dessa härliga timmar hann jag bara komma hem innan jag deckade i sängen. Sov typ från 15.30 på söndagen till 7.00 på måndagen. Riktigt skönt!

Måndagen bestod av träning och gym typ, var ensam varg in the house också för alla nadra var på annat håll. Suck!
Tisdag / Idag har jag jobbat och slitit, 8-16. Riktigt mördarpass men imorrn jobbar jag endast till 12 och så är jag ledig Torsdag. Sen är det inte långt kvar, typ 1 vecka och jag jobbar i princip bara varannan dag! Jävligt skönt måste jag få säga!
Ps, Innan jag sticker iväg o tränar tänkte jag tillägga att jag verkligen vill till urf så kan någon vara snäll att skänka en biljett till mig elr nåt? Kan någon vara snäll att ta min JOBB-tid på fredag? Jag bara måste dit! Fyfan, bryter ihop snart!
Ps, på Lördag kommer det smidas planera bara så ni vet. "M.E.E" Är i farten, kan gå åt helvete men vem bryr sig haha? Inte vi ivf, vi ba körrrrrrrrr! 
Ps, Dom närmsta dagarna kan bli riktigt farliga bara så ni vet. Bäst att ni håller er inne, here we come!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0