021209

Idag har jag jobbat 8-16.30 i förskoleklassen hihi dom är ju bara för söta att tiden flyger förbi när jag är där, titta knappt på klockan en enda ett så långt pass som 8½ timme faktiskt är :) De är grejer de, då trivs man! Efter jobbet drog jag till MMM(säger detta för sista gången "Majki,Miliam&Micke") där även Mallan & Hanna höll till. Ps, dom kom och knacka på fönstret idag på jobbet och vinkade haha, alla barnen blev helt till sig och ställde tusen frågor så nu vet dom allt vilka ni är :P! De var ivf riktigt trevligt gjort av dom tkr jag, jag blev ju bamseglad såklart, även om dom störde mitt i degandet haha! Jag förlåter dom tusen gånger om, lovar!
Nu sitter vi hos mig och kollar på arga snickaren efter ett Puls/Medel-pass, Torskgryta och en sak till.. Vi har en varsin godizpöse till hans, efter denna dag var jag fan värd de. Mallan också, host :) Moahaha! Efter arga snickaren väntar Paradise hotel + några rullar som vi ska glo på innan vi säger godnatt! Jag börjar inte förens 1 imorrn och jobbar till 17 så de är lugna puckar, kanske blir film-maraton t.o.m hehe! Shit, reklamen är slut, måste sticka! Kanske hörs lite senare. e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0