031209

Detta inlägg skriver jag bara lite snabbt :)

Imorse vaknade jag och halvan vid 10 snåret. Då klädde vi på oss varmt och gick morgonpromenaden på 1h. Efter de fixade sig halvan osv. Hon ska ju faktiskt jobba idag! Jag sa precis till henne att man ser att dom gillar henne. Alla barnen blir helt glada och klänger på henne när hon kommer :) + att jag vet att hon är jävligt bra alltså. Hon skrev precis NU att hon skulle jobba imorgon oxå! :)

Jag har hämtat Alva, vi ska ner på stan och köpa julklappar och lite annat skoj! Blir kul, hon brukar ju inte direkt hänga där haha! Fick höra på fritids idag att hon var lik mig! de lilla busfröet haha!

NU måste vi fixa oss bussen går kvart över 2.

hörs sen! :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0