091209

Igår blev de en hel del galenheter om man säger så, nämner inget så har jag ingenting nämnt. Lika bra så känner jag även om jag vet att ni blir nyfikna nu haha, tyvärr är detta av få saker hemlighetsstämplat.Slut!
.. Idag vaknade vi och orkade verkligen inte gå upp så vi sov in i de sista kan ni ta och skriva upp, vilket resulterade i en hungrig mage efter cykeltur till jobbet(som alltid) och 1 timmes arbetande. De kommer aldrig mer hända haha för jag blev typ ett monster, så jävla sur och irriterad. Min mage kurrade långa vägar! När jag kom till jobbet hittar jag inte mitt lås, helt borta och jag som alltid låser med 2 lås, haha kaos. Jag blev givetvis helt förbannad för de oxo haha, otippat! Plus att jag inte har nå luft i däcket, kul.. Fick man ju trampa på som en mupp och blev helt svettig oxo, tummen ner! På jobbet var de ivf väldigt skoj, Mallan & jag jobbade 7.30-16 i klasserna mitt emot varandra :) Kändes typ som praktik igen hehe, hoppas förresten att min kära mosterblir bra i ryggen snart! Alla på jobbet saknar dig redan och du har bara varit borta nån dag, snacka om omtyckt!
Efter jobbet drog vi oss hem, bytte om till träningskläder och kickade ett Medelpass 17.00, tog helt fel tröja oxo, jävla bemanningstjänst vill man ju inte göra reklam för men där fick jag minsan stå som en idiot haha! Ska kasta den åt helvete elr nåt, lovar! Nu är jag hemma, men inte nog med de. Påväg hem från friskis så märkte jag och min passagerare att de var något fel, något som verkligen itne stämde och gissa vad som hänt? Jo, vem har inte fått punka jo, jag. Vilket jag märkte när jag åkt hela vägen hem, tränade iofs bara på rocklunda idag men ändå. Smartskaftet lixom, not! När de var fixat, reservdäcket var på plats så att säga så skulle min kära mor som inte är allt för duktig på datorer på och fippla på min vilket resulterade i en icke fungerande paslåda. Efter lite gap och skrik så lyckades jag få ordning på skiten, så nu är de ur världen! Men snacka om många tabbar jag gjort idag alltså, har med all säkerhet glömt massor haha! Tänk vad en dag kan vara så konstig, men jag ändå så glad! Awesome!
Nu blire en fet dusch, sen sängen. Hard work imorrn 7.30-16 jippi! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0