101209

Först och främst Grattis till Emmelie som fyller 21år idag! Vi ska dit senare och fika och jag ska för första gången få träffa lille Theo! Jag har längtat ska ni veta, men förstår de är ju helt nytt både för honom och för dom själva så vi har väntat ett tag. Men nu äntligen! :D Kameran ska med det kan ni skriva upp!


 


Dagen idag har varit lugn, har varit hemma med Anton idag, han har varit sjuk men är frisk nu men behöver bara vila upp sig så att säga. Halvan Jobbar hårt idag 07.30-16.00! Pratade med henne för en stund sen, allt går jättebra och hon är så duktig det vet jag! =) Imorgon ska jag jobba. 07.30-16.30! sen äre helg! ;)

Har dock inte gjort så mkt som jag borde, har vara ingen lust och då struntar jag i det helt enkelt. Har ju hela helgen på mig. Efter kalaset idag ska jag&halvan iväg och simma, ska blir skönt! känns bra med lite variationer i träningen, man blir mer motiverad då känner jag!

Nu ska jag gå och hämta Alva och hjälpa Anton så han hinner ikapp med läxorna!
Ha en bra dag!

/M.
P.s tänkte visa en bild på halvan's däck igår HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0