141209

Godmorgon!
Sitter hemma hos halvan och har nyss kollat klart på flickan som lekte med elden. Enligt mig var den inte alls så bra,Halvan är iväg och jobbar, dock slutar hon klockan 13.00 så jag behöver inte vara ensam så länge till haha!

Blev ju som sagt station medel 75min igår och det känns idag ska jag tala om för er..men inte gråter vi för de, nejnej, ikväll blire puls medel ;)
Efter passet igår drogvi hem till Pallon och firade tredjeadvent haha! har väl blivit en tradition att åka dit på advent och ha lite fika. =)

Nu ska jag nog slänga mig i sängen och kolla på nån mer film. Fryser som en idiot, inte så konstigt, har öppnat fönsret för att vädra lite haha springer isbjörnar här!

uppdaterar mer sen =)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0