151209

De är Tisdag och massor med snö, jag är så himla glad för de.. Som jag har längtat, var ute med pärlan redan imorse och slirade hehe, hon går som tusan vill jag lova! Slog runt ett helvarv haha, hur lyx som helst. Inte nog med de, nu kan man äntligen få känna lite Julkänsla så vi hoppas på att snön ligger kvar till julafton och även över nyår.. De vore verkligen så awesome!

Jag är nämligen ledig idag och har varit vaken sedan halv 8, skjutsade mami på en kurs som håller till i stan, nå drygt skit dom måste gå på genom jobbet haha så är de ju ibland. Något nytt bör hon väl lära sig kom vi fram till  imorse när vi satt i bilen påväg dit haha, pessimist javisst!
Nu ligger jag framför tv'n som jag gjort sedan några timmar tillbaka, o min söta lilla Lulla håller mig sällskap hela dagen för hon är hemma från skolan pga av öm kropp, täppt i näsan osv. Vi har de faktiskt riktigt mysigt, nu står hon i köket pch försöker fxa något säger hon, tror de är något i matform men har ingen aning om vad! De vore gott med något att tugga på känner jag, tillbax till soffhänget så höts vi lite senare! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0