191209

Klockan är prick 9.00 när jag börjar skriva detta inlägg och här sitter jag, fortfarande onykter med en sprängande huvudvärk efter gårdagen. Jag vet att vi inte uppdaterat på någon dag så därför tänkte jag berätta hur gårdagen såg ut och dagen innan de. I  onsdags var ju jag hos doktorn, vilket inte gav några större resultat, sedan drog vi ett medelpass och som grädden på moset avslutade vi kvällen hos Mallan's mormor med taco's och massa gott fika. Hennes kussar, dom e knepiga dom hehe och innan vi sa gondnatt gick vi ut på 1 timmes kvällspromenad tillsammans med lullan, riktigt myspys faktiskt!
..Igår startade vi dagen med att gå till doktorn, igen ja, sen hem igen och hämta bilen för att bege oss ner på stan och leta julklappar. Inte för att jag hittade något till någon men en jättesöt, svart sidenkjol från gina som man knyter i midjan och en grå, långärmad tröja med "veckade" axlar fick följa med mig hem. Jag har bestämt mig för att de får bli min julaftons utstyrsel, är ju trots allt bara 5 dagar kvar och de låter helt sjukt att säga! Jag längtar ska ni veta, jag älskar jul och allt som hör därtill.
Nu är klcokan 09.07 och jag ska väcka min partner som ligger i sängen och snosar vilket inte går för sig, vi ska ut och gå en lång promenad sedan blir de nog ett förmiddagspass om jag inte börjar må allt för dåligt, vill säga. Inte färdig kom jag på, igår tränade vi ett medelpass vid 16, sedan fixade vi oss och stack hem till Thias! Förkeken hha, den va där japp, sedan drog vi till Silk! Ärligt talat hade jag hur kul som helst, dansde konstant hela kvällen åh fyfan vad jag älskar sånna kvällar när man bara dansar arslet av sig och verkligen inte bryr sig om någonting annat än sig själv och sina nära! De är en totalt lyckad och perfekt kväll de, plus att de inte blev så sent, skönt tycker jag!




Got to go now! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0