221209

Jag har redan hunnit med att pröva frisyr och kläder till Julafton, samt städat/dammat hela rummet och plockat lite på nerevåningen fast klockan inte ens är 13! Hur kan de komma sig? Jo, jag har nämligen varit vaken sedan 7.30 så de sög ju haha, ps har fixat om lite i albumen på fejjan också och de tog ju sin lilla tid, är inte ens nöjd än men de se ut på de viset så länge för jag orkar inte mer haha!
Så nu är de jättefint här hemma ska ni veta, rent och fresht så man kan andas normalt igen hehe. De var ju ett tag sen men nog om de nu! Får se vad om hände sen, de jag vet står på schemat idag är en solning, barnvakt till några av kussarna ikväll då jag eventuellt tänk att vi ska paka p-kakor :D hihi, dom blir säkert jätteglada och sånt älskar ju jag så jag tror nog de blir så! Ska kolla med Lullan om hon ska honka med hem till Emme& Theo när hon städat klart, får vi en liten promenad på köpet oxo :) Kan hända att jag hinner köpa 1 julklapp idag men de är inte alls säkert, har ju inte gjort de än haha. Isåfall får de bli imorgon, lönen klirrar ju in i kassan då så kanske man kan passa på att köpa något snyggt till Nyår i samma veva! Äh nu babblar jag för mycket, de visar sig! 
Innan jag stickar tänkte jag lägga ut några bilder på de nya som jag köpte förra veckan..


Min ursnygga "ylletröja" med veckade axlar, jag älskar den!

Såhär söt e jag utan smink, dvs ass always eftersom jag ogillar att ha de väldigt mycket! Får se om de blir lockar eller rakt på Julafton, beror på hur snabbt tiden tickar eftersom jag ska träna kl.10 och inte är hemma fören 11.15 och ska vara iväg till kl. 13! Äh, De visar sig de med! /


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 13:19:25
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0