301209

Idag är de inge mindre än min älskade mamis födelsedag, o hon blir bara vackrare och vackrare för varje år som går. Dedär med att fula föräldrar får fina barn stämde visst inte, mohaha! Snart kommer de lite gäster och jag ska ge henne presenten som jag så flititgt letade ut på stan igår, rätt nöjd med mitt köpt faktiskt. Lite tråkigt, men hon blir så glad så !

För övrigt så har jag sovit hos emme inatt, blev lite uppersittarkväll med henne o Theo eftersom han sov hela dagen igår vilket resulterade i en pigg ponke denna natt. Mamman i huset somnade som en stock medans vi låg o mös, jag o lillen :) Alltså en väldigt lång men mysig natt skulle jag vilja säga, de var nog inte första gången skulle jag tro! Inte om jag får bestämma, hehe och han är ju så otroligt snäll. Skriker aldrig, bara grymtar lite och så är de bara att mata, byta blöja eller så vill han myspysa lite hihi. Älskar att höra hans små ljud, dom är så söta att man vill käka upp han :D Världens finaste lilla kille om jag får säga de själv, här kommer några bilder som jag tog idag innan jag stack till friskis och körde ett medelpass!










Sådärja, nu får de räcka med bilder på godingen för jag måste sticka nedåt i huset för att mami ska öppna sina presenter. De blir givetvis lite fika på de, mums! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0