251209




























Här har ni bilder från gårdagen som jag vill kalla för världens mysigatse dag, herregud vad jag älskar Julafton! Trots att Ebba,Tova&Caroline inte var med, Felicia var hos sin pappa och Emme kom sent med lille Theo & Christian så hade de inte kunnat bli bättre!
Började som sagt dagen med ett medelpass som var grymt skönt, hur jobbigt som helst så slut var man. Hem och duscha sen bar de av till Anders familj, där käkade vi mat och hade jättetrevligt :). Vid 14.30 begav vi oss mot Familjen Gällman/Henriksson och där var de fullt hus, vi åt massor av mat, glodde på kalle anka och åt ännu mer godis! Emme med familj(hehe låter konstigt att säga så,fast de är så.) kom precis lagom till julklappsöppningen och herregud vad jag måste ha varit snäll i år. Fcik sjukt mycket julklappar trots att jag bara önskat mig en rosa kamera, som jag fick med ett jättesött litet rosa fodral till hihi :D. Mycket nöjd tjej, jag ville ärligt talat inte att de skulle ta slut haha för de va så himla kul även om de var ännu roligare att se barnen öppna glädjen spröda ut ur ögonen på dom! Finns inget bättre!
Jag var kvar till 21.30  tror jag, ungeför ivf och fick skjuts hem av Emme(med familj hehe) och mös ännu mer. Ps, vi hann även med en liten kvällsmåltid hos Annica&Leffe innan vi begav oss hem, självklart hehe! Mallan o makkis kom hem till mig efter inte allt för lång tid, :D Lullan joinade oss oxo så de blev riktigt busigt där ett tag! Drog även förbi donken och köpte lite Ice cream, min favvo ni vet sen förbi Danne.  Hemma vid 3 inatt och då däcka vi direkt vill jag lova. Världens bästa Julafton, vad jag kan minnas iallafall. Vill bara spola tillbaka tiden till igår, ack den som kunde de!



Nu sitter jag här och Emme var förbi för en stund sen, hon lånda lite kläder som hon ska ha på sig ikväll för vi ska nämligen dra en fet utgång! Hennes debut efter att hon fick lille Theo som för övrigt är 4 veckor gammal idag, han får stanna hemma med pappa sin! Hon har fått mig taggad som fan eftersom hon själv är de, vad gör man inte liksom? Nu ska jag hoppa in i duschen och leta fram nå skit jag kan ha på mig ikväll, ska väl egentligen inte vara så svårt med tanke på hur proppad min garderob är men vi vet ju hur de brukar sluta! Alla kläder på golvet och en galen elin, samma visa varje gång haha! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0