e uppdaterar!

Idag var jag och några gangstrar som ni snart kommer få se på kort, ute på björnön och invigde pulkorna, bobben, tefatet och givetvis plastpösarna :D Ja, jävlar vad de gick undan haha skönt att få sig 1 skratt elr 100! De behöver man ibland, vissa pssa ju typ ner sig också haha! Alla drack varm choklad och där satt jag som så många gånger förr och frestades av lukten, men icke de, fan att man inte tycker om choklad"oboy" eller varma drycker. De suger så hårt vintertid, jag blir lika avis varje gång ska ni veta !  















Sist men inte minst drog vi till donken o vissa käkade krubb, jag åt min berömda mc flurry/daim, mumma! Jag får bara inte nog för den är så jävla goooooood hohoho! Jag kom hem för en liten stund sen, tjejerna drog mot Rönnby men jag kände helt enkelt inte för de. Pga av vissa saker, även om allt har en mening så vägrar jag acceptera något så hemskt, de får bara inte hända! Du betyder för mycket för mig åhh, dehär tar verkligen på mina krafter och jag har inte lust till någonting längre känns de som. Du har liksom alltid funnits där, sedan jag föddes och de ska helt enkelt bara var så åååååååh! Godnatt, e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0