e uppdaterar!

Jag skrev nyss ett inte allt för långt inlägg men reltivt detaljrikt och poff så vare borta, åh jag hatar sånt. Därför får jag ta om allt lite snabbt innan jag och kusin Evelina ska ner och laga mat..

Tidigare idag har jag varit hos Emme&Theo, Mallan & Lullan var oxo med så de var fullt hus, supermysigt verkligen! Jag älskar att tillägna lite extra tid åt mina nära och kära, speciellt nu när de är jul och allt. De skapar så otroligt mycket julkänsla och de kan jag bara inte få nog av!

Barnvakt är vi just nu ivf, till kusin Evelina & Oliver, väntar in kusin Felicia som är i Ica backen och åker pulka med kusinerna Ebba & Tova. Får väl se om dom 2 små kottarna oxo dyker upp här, hoppas på de iallafall :) Jag känner verkligen hur pedagogisk jag är hela tiden utan att tänka på de, kommer på mig själv hela tiden haha arbetsskadad redan nu? Tydligt de, haha men vad gör de? I love my wort, älskar människor !av alla dess slag! också så de kvittar! Vi lyssnar på en massa barnvisor som bla, idas sommarvisor, sjörövarfabbe, lille katt, vipp på rumpan affärn, var bor du lilla råtta, en elefant balanserade m.m och de väcker så sjukt mycket gamla minnen, både på gott och ont :) Som den sångfågeln jag allti varit sedan barnsben så kan jag ju alla låtar, så nu ska vi sjunga vidare innan vi lagar mat! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0