Frågesport.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gjorde massor, tog körkort, åkte utomlands utan päron, bila till Nörge m.m. En hel del nu när jag tänker efter faktiskt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte vad hag hade som löfte, men tror inte de haha!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 3 st.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, o de tackar vi gudarna för! Peppar peppar
5. Vilka länder besökte du? Nörge, Turkiet, Litauen!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? SOL!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 juni, helt klart.
8. Vad var din största framgång 2009? Självrespekt.
9. Största misstaget? Har inte gjort några direkta misstag tror jag hehe, nåt snesteg kanske.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? En del skador har jag lyckats dragit på mig. Jag har varit väldigt mycket sjuk detta år om man jämför med tidigare i mitt liv, jag som ärligt talat aldrig är sjuk. Vet inte riktigt vad de beror på egentligen!
11. Bästa köpet? Turkiet-resan.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Nöjen, men är även bra på att snåla!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla tokiga impulsgrejer vi hittade på, älskar sånt!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ison & Fille - Jag skrattar idag,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit de lugnt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat som en idiot.
18. Hur tillbringar du julen? Först tränade jag ett medel/pulspass på friskis, sen var vi hos Anders(mammas killes) päron, vid 14.30 begav vi oss mog familjen Henriksson/Gällman och firade med allesammans! Världens underbaraste Julafton!
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Allätare typ haha!
21. Bästa boken du läste i år? Vet inte om de va i år, men isf måste jag säga "bakom stängda dörrar".
22. Största musikaliska upptäckten? Infected muschroom. 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig inget speciellt.
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inget speciellt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade till 16.30, sen blev de kalas!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En fast anställning någon stanns.
28. Vem har stått vid din sida som vän mest under 2009? Malin Terese Cassandra Ahlgren!
29. Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära + all träning, men framförallt jag själv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Joaquin Phoenix.
31. Vem saknade du? Pappa, Sov så gott lilla du!
32. De bästa nya människorna du träffade? Pojkar, pojkar ni e för goa! 

Var bara tvungen att svara på detta, kul att jämför mina och mallan's svar! :P / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0