M uppdaterar.

Hallojsan!
Tänkte lite snabbt kasta in lite bilder från min dag idag.

Nästan de enda som Theo gjorde idag var att sova, men de var inte konstigt, han hade inte sovit på hela natten ju. Stackarn hade fått ont i magen. Men nu är det bra igen!! :) Emme lärde mig ett väldigt bra trick idag som man ska göra när ett barn har ont i magen. Kan ge ut tipset om nån undrar annars ska jag hålla de hemligt ;)

Men när han väl var vaken va han så glad så!  Asså titta så nöjd han ser ut att vara :D han log o gjorde små miner hela tiden, och jag fort som fan upp med kameran men så fort jag skulle knäppa sluta han. Och vips så log han och jag upp med kameran och han sluta....... hahha retstickan!!!!! =)

Resten av dagen gick vi till affären, svälte, frös ihjäl, emme diskade, jag kolla på, vi vek bebis kläder, jag klaga på kylan i deras skaffe, sen kom Annica&Leffe, då åkte jag hem fort som fän! ;) nejdå, morsan hämta upp mig!

Nu ska jag försöka städa mitt rum...fast bara om jag orkar. Längtar till Angelica's pass imorgon!!! =)

/M

p.s till min halva, du är så duktig som jobbar och sliter!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0