M uppdaterar..

Jahapp nu sitter man här igen. Har settat vid denna burk allt för länge känner jag haha. Kom väl hem runt halv 12. :P Inte ett dugg trött heller och det bör jag nästan vara de, har ju varit och åkt pulka som halvan skrev om! Jag är öm i hela kroppen, blåmärken börjar flodas fram..men fan så kul de är :D jag blir som barn på nytt. Fats nu ljög jag lite, för jag orkade inte ens gå upp i backen mer än 5ggr. När man var mindre kuta man ju upp på nolltid och minst 100ggr.

Efter allt åkte vi hem till Emma o kollla på baksmällan, Så sjuk film ville ba skratta hela tiden! Efter filmen åkte vi hem igen! Och får inte glömma att säga grattis till Frida som tog körkort idag! =)

nu behöver jag inte skriva mer för halvan har varit så duktig o fått med allt. Jag får väl slå på nån film nu o försöka däcka.
/m


Hey, I'm a believer
And gravity's letting go of me tonight
You, came out of nowhere
When everything was passing by at the speed of light

So hold my hand and never let me go
Take a leap of fate into the unknown


I am flying
My heart is taking over
The world is flashing by
Higher higher higher
I will follow wherever it might take us
Chasing through the sky
Higher higher higher


Oh I know
It can be scary
You bet it all when your heart is on the line
But oh, baby don't worry
Just hold my hand and never let me go



I am flying
My heart is taking over
The world is flashing by
Higher higher higher
I will follow wherever it might take us
Chasing through the sky
Higher higher higher


Take me higher
I hold you as we're shooting through the atmosphere
Around us everything disappears

Woah oa oa

I am flying
My heart is taking over
The world is flashing by

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0