M uppdaterar!

Sätter man ihop m och uppdaterar blire muppdaterar haha! inte ens kul men ah.

Här sitter jag nu och skäms lite, ser hur engagerad halvan varit och uppdaterat bloggen medan en annan glider på räkmackan. Hon är så duktig hon!

Ska strax gå till affären och köpa mig en påse godis. Ja, de är ju ätardagen. Men tänker inte leva upp till den fullt ut för de är jag inte ens värd!  Ikväll ska jag även se flickan som lekte med elden, får väl se om den är lika bra som ettan. Men har hört från ganska många att den inte alls är de.

Ikväll blire alltså en lugn kväll. Men det är bara bra, är så jävla irriterad och arg så lika bra att ligga på rummet.
Jahapp de va väl de jag hade att säga............
nu blir jag irriterad för att de blev helt lite uppdaterat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu måste jag dra!
/M

puss på min lilla ängel på minkvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0