030709

Vi säger bara Onsdagen sen säger vi inge mer! Här kommer några bilder från förkröket!


Knugen chillar lite!


The sunshine's!


Glad?


Smile & puss! he he


Öla? Supa? Grogga? Älska? Vila?


Seriösa tjejer!


Fyfan vad sexiga, slickepott sa vi!!


Tummen upp!


Filterforskare och gladerrrr!


O-seriös kvinna och totalt seriös man som inte kan vara o-seriös! Ingen mindre än Ludde-bebis!


Söt!


Seriöst hahaha!


XXL, Säger vi.. Gott! Drog till pluto sen fan, och min (Elin)'s cykel blev kidnappad så nu är jag utan. Jävla horor :@ Om ni hittar hennes så ring mig direkt! Fyfan, jag ska aldrig mer tänka tanken att sno en cykel bara för att jag inte orkar gå! Så jävla taskigt!


The green one is mine! Buhuhuh ='(!!!

KRÖK IKVÄLL = FREDAG! Ps, Jag har cyklat fram och tillbaka till Barkarö 2 dagar nu. Lite långt, lite jobbigt. Snacka om motion, typ 3 mil per dag. Det är grejer de ;)
Ps igen, 1 vecka kvar sen några dagars ledighet :D!!

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0