050709

wiho!
jaaahapp. Nu sitter jag här helt död, så borde egentligen gå och lägga mig. haha.
Gårdagen då? jorååå, cyklade hem till halvan efter mitt slit på jobbet, vi mötta upp pallon och drog ner på stan. Vi skulle nämligen på förkaka hos rebecka's "kompis" hehehehhee. som tydligen samlar på 501:or orginalen hihi. Där var vi iaf, helt OK kul faktiskt, kom några hanar oxå såååååååå.

Klockan tickade på och vi började röra oss mot staden. Ellans mamma ringde och sa åt oss attt droppa in på sjökrogen så vi cykla raka vägen haha. Eftersom vi aldrig varit där tidigare, jag&halvan så upptäckte vi att det var fan nice där. kan ju nämna några kodningar, vissa kmr fatta haha..
- smygdrickning.
- torka svett ut bartenderns panna.
- leka upp&ner dansen vid ett bord.
jaa&sen hände massa mer saker haha.
Träffade hääni&Anna + söööööREn oxå :D så jävla länge sen..=/ känns fortfarande helt konstigt när man ska säga hejdå. haaha.

Jag&ellan var tvugna att dra vid halv 3 typ för vi skulle hinna till donken hahha. o det gjorde vi, ;) typ 6 hamburgare+2stora pommes mm för ca 40kr. kontakter kontakter.
sen vare bara pang och godnatt! ;)

Idag råå, vaknade klockan halv 10. Har gjort en dum sak egentligen men tar de inte här, men många vet haha..iaf korken skicka mess och fråga om vi kunde hooka henne&zlaten i beccas kompis lägenhet och vi cykla dit. MEN måste tillägga detta, imorse när ellan vaknade, LULUS cykel försvann alltså ellans systers. :S helt SJUKT ellan hade låst den och allting. nå mkt skumt som försigår nu.  Så om ni ser en likadan cykel som ellans fast vit, kontakta oss!
När vi väl var framme så drog vi igång med våran glo i 5h i streck leken. haha, filmade the pamas oxå! shit kommer tjäna fett mycket pengar!!! Sen drog vi och käka lite pizza&fick stressa hem för att städa innan kompisen kom hem hahahahahh! jag,zlat och henken(ellan) drog hem till zlat och kolla på tv. Ellan däckade dirket. plutt.

Jag vill bara säga att jag är så trött på att jobba nu. Vill bara ha Aug nu så man kan slappa lite. Men ändå, måste ju jobba nu, =( uh.
På fredag kommer iaf min&halvans grej vi fixat, :D
ps. saknar faktiskt mina bullfittor!

/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0