070709

Hej där!
Jahapp, idag jobbar jag alltså kväll. 15.30-22.00. svindrygt. Pratade nyss med halvan, hon kämpar på. Om exakt 26 dagar slutar jag jobba. Fyfan vad jag längtar.
 Inte nog med allt klagande, kolla vädret? spöregn!! kul för mig som ska cykla, ååååååååååååååååh.
jaja, ska inte klaga mer, finns dom som har det värre.

Idag har jag mina pluttsyskon hemma. Vi har lagat pannkakor, men inte ens de kunde man, helt klumpig smörja och sen fastnade dom i stekpannan. ah säger då de. Men man gjorde väl dubbel-sats, men ändå blev de 8st, :S haha.
Nu ska jag väl ner och slänga mig i soffan sista timmarna, man vaknade bara halv 7 imorse av att jävla bemannningstjänst skicka sms om att jobba imorse oxå, och då tänkte jag verkligen NONO. Men ojsan, det gick visst inte att svara nej. idioter.

och och och,
nu ska man tydligen behöva bära, hockeyutrustning, skyddsväst, hjälm, kniv, pistol, pepparspray, kniv-ring och skor som ingen kan trampa av tårna på, Ah ett helt kropps-skydd. Så jävla mycket som händer nu så vågar man ju inte ens gå utanför dörren. Herregud, vart är världen påväg? + att man inte ens kan öppna ytterdörren när det ringer på för då kanske de är en 50årig gubbe och hans gangster gäng som tvingar en att lägga asfalt på garageuppfarten, annars blir dom skitarga och river upp rabatter och annat. =S jissses.

nu kände jag att det inte direkt var så positivt här, men de är ju faktiskt sant. haha. Halvan uppdaterar nog mer ikväll, medan en annan sliter som fan på mitt jävla hor-jobb HAHA.

See you!
/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0