080709

Hejhallå! Jag har precis varit ute och gått, är helt slut men har lovat att uppdaterat bloggen idag och jag håller alltid det jag lovar. Nästan alltid ivf, :P Mallen & jag gick i en timmes lätt regn, buller och blixtar, var en välbehövlig promenad. Vi hann surra rätt mycket, vi ses ju inte så ofta som vi brukar nu när vi jobbar om varandra. När jag slutar så börjar hon, eller tvärt om.. surt but that's life, I guess! Förresten så drog jag en lång-promme igår också, besökte även min andra halva på jobbet =) Hon var så jävla söt i sina jobbkläder att jag bara ville ta kort så ni fick se det med egna ögon MEN Oj, vad bra mobil man har, eller Inte... Bilderna är kassa och jag kan ändå inte lägga in dom på datan haha!

Ja, vad ska jag skriva? Livet? haha! Ja, jag har ju jobbat i 4 veckor på fredag som även är min sista dag på Lövängens förskolor ute i Barkarö. Tiden har gått fort och det har slitit nå så in i helvete på mig att jobba 07.30-16.00 varje dag sen festat hela helgerna. Jag är slut som artist, over and out typ. Har inte fått sova ut 1 enda jävla dag, fattar inte hur jag har orkat? Vet inte vad jag skulle göra om jag inte fick några dagars ledigt nästa vecka. Jag är nämligen ledig nu på Lör, sön, mån, tis, jobbar ons, tors, fre och ledig lör, sön. Kanske inte låter som så mycket ledighet men jag kan lova att det känns så sjukt bra. Jag har typ glömt bort hur det känns att vakna upp när man vill, ligga kvar i sängen och dra sig i sängen hur länge man vill, att få göra vad man vill, hur man vill och när man vill, att slippa behöva tänka på att man måste hem och lägga sig för att man ska upp dagen efter. Den ständiga stressen tar kåål på mig, så jag tackar verkligen för den lilla ledigheten jag fått. Som jag tidigare nämnt i ett X-antal inlägg så kommer jag från V.30 att jobba på Hagaäng-Äldreboende, 2 perioden, alltså 4 veckor till som kommer att bestå av hard work. Ska försöka jobba så mycke jag bara kan, om det nu är så att man går utan jobb sen, så har man förhoppningsvis pengar så att man klarar sig ett tag. Kan väl inte leva lyx precis, men kommer kunna roa mig lite då och då, åka på en resa ska vi och köpa några nödvändiga saker som bla, Minneskort till kameran, uppladdningsbara batterier, mobil m.m. + Att lullans cykel också blev snodd som ni vet, jag tänker inte skriva ut min vrede för då skulle jag kunna skriva en hel harrypotter men jag tänker ivfinte låta mamma betala båda självriskerna så jag tar 1500 från min egna undansparade pengar och betalar det. Skulle kännas så dumt annars!

Jag tänkte också lägga upp lite bilder från lördagen = Mitt & Mallan's första besök på sjökrogen. Vi drog ju till med krök ons, fre & lör som Mallan redan skrivit! Vi hade sjukt kul ivf, snacka om impulsiva irisar under dom dagarna haha!












Vi är så jävla söta så jag förstår varför folk smälter så fort dom ser oss! =)

Innan jag avslutar detta inlägg ska jag berätta att det för skojs skull, inom kort, kommer komma en liten Quiz om mig och min andra halva. Så, för er som inte pluggat på ordentligt om oss äre bäst att börja nu. Finns ju en jävla massa om oss, i tidiningar, fansen's bloggar, google och ja ni vet! Håll utkik vettja!

Ps, jag skulle verkligen vilja gå utanför dörren, hitta en 500. Åka och plocka upp min andra halva, sjukanmäla mig imorgon, köpa allt gotti/fetti jag någonsin velat ha och äta tills jag typ spricker! Pricken över i't vore ju att sitta i en mysig stuga, på altanen, under ett varm och mysit täcke med bra sällskap och höra hur det ös-regnar, åskar och blixtrar! Eller har jag fel? Isåfall när ni ju känslomässigt bedövade måste jag kalla de!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0