090709

Pizza?????????? Det är den stora frågan som cirkulerar i våra hjärnor just nu! Fyfan, 1 timmes promenad innan blire iaf + att Gym-kortet, specialpris är fixat igen så imorrn blir det att pumpa rumpa på gymet vill vi lova! Dagen idag har varit väldigt omtumlande för oss båda kan vi säga haha, både på gott och ont. Nu är vi helt slut, sista dagen för mig imorrn som sagt och det ska bli så skönt med ledighet. Jag ska äta godissssssssssss hela helgen! Har även fått mitt schema för den kommande periodens. Jag jobbar från 20 Juli - 15 Aug och är helt seriös när jag säger att det är ett riktigt mördarschema, värre kommer det bli för jag ska ta så många pass jag bara kan. Kommer kötta på så inihelvete, lika bra de!

Nu ska vi kolla klart på unga mödrar, gå en promenad, få oss något i magen(inte riktigt säkra på vad än, men något blir det med all säkerhet) och sedan ska vi bege oss hem till Mammamichaela som fyller år idag. Grattis till henne =) Ska bli så kul att få träffa småttingarna också, var för länge sen nu! puss

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0