100709

Hallå.

Idag är det min lediga helg och Ellans sista dag i barkarö, btw så pratade jag nyss med henne nu trivs hon verkligen bra..men det är förståss för att hon ska sluta.
Halvan har fått sitt schema nu, och det är ju som förväntat, vi jobbar helt om varandra och insåg att detta kan vara den ENDA&SISTA helgen på 4veckor vi är lediga tillsammans, :S
Det betyder ju att vi måste göra något riktigt roligt, fast vi jämt gör de. Men denna gång måste bli speciell haha.

Idag har jag lagat mat åt anton&alva, stuvade makaroner med falukorv haha, ah det gick fan helt OK bra! förutom att jag brännde hela kastrullen, men det gör inget. Nu håller vi på att städa och gör fint. Men jag vet att det kommer bli helt stökigt snart igen. Jag funderar på att stor-städa hela rummet, alltså från grund och botten...MEN orken är ju inte riktigt på min sida haha.

IDAG KÄRA VÄNNER...fixar jag&halvan nytt gym-kort så nu äre dags igen, :D och självklart har man kontakter som kirrar det till smaskiga priser! nu säger vi bara;
- we will walk all over you.

Det var dagen just nu de. Mer uppdatering till er kära läsare får ni ikväll när halvan har kommit hem :D
längtar fan efter henne, deni.

see you!
/m.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0