120709

Usch.. dagen idag har varit riktigt seg hittills, vilket jävla pissväder vi har åhh jag blir så irriterad. Vaknade vid halv 12, rekord typ haha + att jag vaknat flera gånger inatt pga ihopdragningar i buken, kändes som att hela tarmarna vreds om :S Jag har ingen aning om vad som kan ha hänt, men jag hade så jävla ont att jag började grina och då har jag verkligen ont kan jag lova! Så jag har bara legat framför tv'n hela mogonen, kikat på film och sappat mellan olika program. Förhoppningsvis lugnar magen ner sig så att jag kan få gå och pumpa lite på gymet, känner att jag behöver få ur mig lite energi. Klarar inte av att ligga hemma fast jag egentligen borde, jag blir rastlös på 5 röda! Fuck it!

Som ni ser har vi vixat om vår blogg-design lite, den är långt ifrån färdig än haha men det kommer. Orkar bara inte göra nå mer just nu, är helt slut som sagt. Jag ser verkligen framför mig hur designen ska se ut, kan inte förklara med ord så ni får se sen !

Jag vill bara förberda er på att, på Onsdag kliver jag & några andra trogna deltagare in i the house. Jag avslöjar inge mer, men det kommer bli 5 totalt sicka dagar med noll gånger noll kontakt med omvärlden! Moho! Så håll utkik efter mer infromation, ni kommer kunna följa oss, Givetvis. Ne nu får jag vara tyst, annars försäger jag mig!





Take Care! Kiss E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0