130709

Ännu en härlig dag och jag har tillbringat denna dag åt nästan samma sak som igår.. Nämligen, tillsammans med lulu & mami, vi har stanat massor idag, införskaffat oss lite nytt och bara haft det så himla mysit. Jag var nyss ute och gick med lullan och blebbisen, åh som vi saknat dig ska du veta lilla skruttan =) Jag måste bara få påpeka hur mycket jag gillar sånna dagar då det bara är vi 3 tillsammans, vi har så sjukt kul ihop och jag älskar att ha er i min närhet. Ni har alltid varit mina bästa, ni är och kommer alltid att vara det!

Jag måste även påpeka hur mycket roligare allt blir när solen skiner som den gör just nu, fyfan det är så underbart alltså. Jag vill bara göra en massa saker och aldrig sitta still typ haha.. Tycker synd om mina vänstra halva som sitter inne på jobbet och lökar, men cashen sen blir inte och leka med. Så får hon lov att tänka, =) Klok som hon är gör hon säkerkligen det!!!!! hmm haha!






Var bara tvungen att lägga in denna bild som jag idag hittade på Kuk-Sandras bdb.
Jag blir fortfarande lika ledsen/ Glad när jag ser bilderna från Studentdagen,
kommer aldrig någonsin kunna beskriva känslan. Den måste upplevas. Jag har
sagt det så många gånger förr och bara måste säga det igen, det var utan tvekan
den bästa dagen i hela mitt liv!
Usch och fy vad jag vill tillbaka, men som
timon & pumba säger, säger även jag: Lämna det bakomflutna framför dig! 

Det var allt för idag! ps de blir nog en härlig utomhus-kväll skulle jag tro! // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0