140709

Herremin jävla gud, idag har jag under cirkus 1½ timme skådat den sötaste varelse på denna jord. Ingen mindre än den 9 veckor gamla valpen Athena, jag kan inte beskriva med ord hur go hon är. Jag förstår vad du(Emelie T) menar med kärlek vid första ögonkastet. Hon är så rund, lurvig, len och söt att man bara inte kan mostå henne, lovar och svär att det inte finns en enda på denna planet som skulle kunna det. Så fort man ser henne vill man ta upp henne, lägga henne på sin huvudkudde och låta henne gosa mot kinden i flera timmar. Damn, vad en hund kan väcka känslor haha. Ska nog skaffa mig en liten jag också, nån gång ivf. Eller så blir det en kattunge som jag alltid velat ha, så länge jag levt. Fan vad mycket kärlek man kan känna mellan ett djur och sig själv, åh min dag blev verkligen räddad när jag såg den lilla efter en mycket omtumlande natt/morgon. Samma visa, om och om igen. Du måste lära dig av dina misstag, där har vi skilnaden mellan dig och mig. Jag lär mig, men när ska du göra det? Du är inte 13 år längre. Jag säger det inte för att vara dum, utan för att jag bryr mig om dig, jag är rädd om dig. Jag älskar dig, du måste förstå det. De finns bara 1 av dig och det finns ingen som någonsin kommer kunna ersätta dig, kan du få in det i ditt huvud? Du är för fin för såndär, nu är du bara med mig från och med nu och ett bra tag framåt. Jag ska hjälpa dig, det är nu allt ska vända. Jag släpper dig aldrig, min lilla! <3

Inte nog med det, jag har även hunnit med att dragit stenhård pumpning på gymet. Riktigt skönt, gjorde av med ytterligare lite energi och fick rensa skallen ordentligt ! Jag bara älskar att träna själv ibland, jag behöver verkligen de. Känner mig typ som en ny eller ja, snäppet bättre människa ivf efter dom passen ! Nu är klockan 14.00 och jag har precis ätit frukost och duschat, blev väldigt sent första intag av mat idag kännde jag men som sagt så fastnade jag ju hos den söta lilla krabaten :P Får skylla på henne hihi! Btw, så surrade jag lite med min vänstra halva när jag va uppe på gymet, hon sliter på för fult och är så jävla duktig. Jag erkände tillochmed för henne att jag vill jobba haha, jag blir rastlös på 5 röda verkligen. Måste få göra av med lite energi, superhuman som man är. Där har ni beviset! Och i övermorgon kommer jag ligga och klaga på att jag aldrig mer vill jobba och undra när helvetet ska ta slut ! haha, fan vilket dumhuve man är ibland!

Sånt är livet, bara lära sig leva med det eller så göra en drastisk förändring. De är bara vi själv som kan ändra på saker och ting, så länge viljan finns där, går det! Hmm, Undra varför jag skrev detdär? Lät ju helt "Djuping", fast jag inte menade så alls. Ville typ bara låta klok eller nåt ! HÖHÖ

Nä, nu får de räcka med skrivandet för ett tag, kanske uppdaterar senare om jag orkar eller så gör brallan det.(= Jag ska faktiskt klä på mig some clothe's och dra iväg ut till munga med mami & lullan!

PS, Jag lånade en bok av mormor som jag började läsa idag och kan bara inte sluta. "Hemliga Pappan heter boken och är skriven av Andreas Ekström". En vädligt intressant bok än så länge och jag har väl kommit ca: 50 sidor! Read it, vettja!






// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0