190709

Som sagt, borta bra men hemma bäst. Vi är hemma från BB-huset nu och jag är helt död haha vilket jävla kaooooooooooooooooooooooos. Andra halvan började jobba 14, lite sugit men hon är duttig hon. Imorrn börjar ju skiten, jobbar 24 pass, ända fram till 20 augusti är jag bokad och jag har typ värsta mördarpassen. Börjar allvaret med en delad tur, 08.00-13.30, rast i 1 ½ timme, 15.00-21.00, hur sugit låter det inte? Fan vad värdelöst "vuxenlivet" känns just nu. Jag är då fan inte vuxen än på låna vägar, att hela tiden behöva tänka efter och behöva ta sitt ansvar är så jävla drygt rent ut sagt. Hoppas på att inte få nå mer jobb på det stället, så jag kan få vara ledig så jväla länge, åka iväg och förhoppningsvis hitta jobb och stanna där. I ett annat land, ett helt annat liv , ingenting kommer att bli som det en gång varit. Fan, vore så jävla nice.. Fatta att leva i ett annat land, med sol och värma? Fyfan vad sjukt att åka iväg och inte komma hem på några månader, år eller kanske aldrig? Vem vet?!


ps, bild från bb-huset. becca har alla videosar och bilder så dom kommer
så snart som möjligt!!!!!!! ps igen, fel datum på bilden!

Det löser sig, jag vet att jag låter så jävla negativ rent ut sagt men är bara så sjukt trött på denhär hålan och på allt jävla slit. Känner mig som en utbränd pensionär eller nåt, obs då att jag än så länge bara är 18. Ska det verkligen vara så? Suger hästballe är vad det gör!

Så, jag tänker dra till gymet och pumpa så jävla hårt nu bara för det. Får se vad som händer ikv, börjar ju 8 imorrn såååååå det blir antagligen en däeck! Den som lever får se! Ciao E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0