200709

Halllå!
Kom hem från jobbet för en timme sen. Är så sjukt trött och mitt rum ser förjävligt ut så antar att jag måste göra något åt det. Så jävla drygt att jobba kväll som jag gjorde igår, 14-22. För när jag kommer hem kan jag inte somna och ligger vaken till typ 01.00. Sen ska jag upp kvart över 6 dagen efter..dead zombie.

Men igår fick man i sig lite extra energi, halvan kom till mig på min rast. ÅH det tackar jag henne för! För örvigt har jag stärckt mig i ryggen eller nå :S. har så jädra ont..hoppas det går över!

Idag jobbar halvan delad tur, och om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte hur fan hon orkar. Givetivist är hon så jävlans bra, men seriöst här sitter jag och klagar på 14-22 typ. Tänk henne som först jobbar morgon, sen hem en stund sen ska man tillbaka. Ne, stackarn. Och det är idag som det börjar på riktigt för henne. Men eftersom jag vet hur duktig hon är kommer det gå alldeles utmärkt.

Jag kan säga er alla därute att jag älskar den här veckan, för då jobbar jag bara, mån, ons,tor sen ledig resten, :D
Ne nu ska jag städa! Ellan kanske uppdaterar när hon kmr hem om hon orkar..=)

Puss
/mallllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0