220709

Klockan är cirkus 10, jag sitter här och har precis gråtit min mami och min lulu hejdå för att dom ska iväg och bada hela jävla dagen. Jag kan inte göra ett skit eftersom jag jag jobbar 12-21 och snart bryter jag ihop totalt, dethär är bara så orättvist. Det skulle räcka om jag fick 1 dags ledighet med massa sol och bad, seriöst så skulle jag kunna leva på det hur länge som helst. Få se lite människor, göra vad jag vill en hel dag, slippa stressa osv. Ledig imorgon ivf, lullan fyller år så det var väl tur att min ända lediga dag denna vecka blev just imorrn. Dock kommer det massa släktingar så är det fint väder imorgon kan jag inte ens bada, pissgrejer. Obs att jag jobbar 60 timmar denna vecka!!!

Och igår blev det gym för oss efter jobbet, vi drog en pizza oxo(som vi mer än något annat var sååååå värda). Jojjo och mammamichaela kom förbi och gjorde oss sällskap en stund, kul =) Var ju inte igår precis,+ att jag saknar skolan ännu mera nu! Kan fortfarande inte fatta att det är över! Kommer nog ta ett tag innan jag gör det! Aja, jag ska väl ställa mig och laga matlåda nu så man inte svälter ihjäl på jobbet!





Tänk vad allt var mycket lättare då, när man var liten!  // E

Kommentarer
Postat av: merlys

ÅÅÅH var det där du!!!!? GUD VAD SÖT!

2010-06-17 @ 22:12:40
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: Elin

jomenvisst haha, tack :)

2010-06-18 @ 14:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0