250709

Hejhejhallå! Här sitter jag, med massor av magsmärta och svaret på varför är att jag är totalt sönderstressad. Jag är helt jävla död, jobbade delad tur igår och 7-14 idag + att jag hokkade förkrök med brudarna igår. Endast förkök, för jag pallade inte mer, fick lov att bli en nykter kväll trots allt. Sprungit runt som en yr höna är vad jag har gjort idag iaf, ska jobba delad tur imorrn oxo. Suck! Vill bara ligga hemma o gnola hela dagen, men så fungerar ju inte the reality om man säger så! OBSERVERA Att jag inte för ovanlighetens skull, men faktiskt var ute och gick med morlillamor och systeryser. Och jag menar, båda dom 2 är ofta rätt så svårflörtade att få med sig ut på promme men man har ju sina knep! (; Vi är duktiga vi! Juttja, jag pumpade rompa hårt som fan med andra halvan igår på gymä.. Nicepreice sa vi! Nåväl, På vår promme hann vi med både det ena och det andra, bla svettattack, kväveattack pga dålig luft och spöregnX100. Fan vad vädret suger pung, tycker tillochmed synd om dem som har semester nu elr ja, lite ivf haha!


På bilden ovan har ni: Sliten 44kilos blekfis & glad/rullti kvinne i sine bäste år! HAHA

Ne, nu ska jag dyka ner i sängen medan jag glor på nån fresh rulle och invänta maten!
Kyckling och tagglateller, Me like!! Yumiie! Shoooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0