260709

VIBB,VIBB HALLÅ! Min plånbok är tom, min garderob är mycke fylligare och jag är proppmätt efter dagens första mål kl:18.23. Kanske inte så bra, men det blev bara så sent. Hmm, Hur kan det bara bli så? Äh, skitsamma! Mor&Dotter-dag idag alltså, vi hamnade i Tuna-park och har shoppat som idioter! We love! Första lönen på en massa loppor kommer ju imorrn så kände att jag kunde slösa mina sista riksdaler, då menar jag verkligen slösa. Jag köpte det som föll mig i smaken oavsett pris, givetvis fyndade jag en hel del oxo! Jag bara älskar DOMHÄR dagarna, jag är lyckligare än farsan där uppe. Jag lovar, jag älskare och det finns inge bättre än min älskade mami. Jag ska nog köpte en present till henne imorrn, fast hon inte fyller år, det är hon värd. Ska nog t.o.m överraska henne, hon skulle bli som himla glad och det är hon värd :D! Ooops, hoppas inte hon läser detta men det tror jag icke för det tar ju typ 45tusen år för henne att skriva sitt namn på tangentbordet så hon lär ju inte hitta hit! hihi 

PS. VI ÅKTE FEL NÄR VI SKULLE HEM FRÅN TUNA-PARK. ALLA SOM KÄNNER MIG OCH MIN MOR KOMMER GARVA STENHÅRT NÄR DOM LÄSER DETTA, SÅ JÄVLA TYPSIKT FÖR ATT VARA HENNE HAHA! MAMMA: "JA MEN VADÅ, DU PRATADE JU I TELEFONEN NÄR DU KÖRDE OCH JAG HÖLL KOLL PÅ SKYLTARNA...VILKET GICK ÅT HELVETE!" HAHAHAHAHA. Låter säkert inte så kul men det vare för det är ju så t.y.p.i.s.k.t Carina Nordquist! Haha!

Och ikväll då? Mår bättre efter gårdagens insident men fortfarande ostabil, därför jag inte kunde jobba idag. Ledig imorrn oxo, så får se vad det blir! Jag vet iaf en sak och de är att tott&zlat inte är helt omöjliga! Yey, modevisning nu av min nya "allt i allo"-kolektion som jag införskaffat mig idag! Kiss E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0