290709

Tjena tjena.

Här sitter jag, på min enda lediga dag denna vecka. Imorgon börjar mördapassen, tors-tors.
Kom nyss hem från ellan. Hon drog och jobbade imorse klockan 8, så duktig!!. Jag fortsatte sova till iaf 10, skönt =)

Igår blev det promme för hela slanten, helt skönt att bara gå o snacka lite om vadsom helst,sen ringde ellans moster och fråga om vi kunde hämta en tjej o kolbäck som tjabblat lite med sin pojkvän. Och det gjorde vi. hahaha. Efter de blev de en aning sent, så jag sov kvar på minkvägen.  Och ja, vad ska man säga, vi har ju alltid så jävla roligt! =)
Planerade lite spontana resor sådär osv, :D fan, Aug ska bli helt skön månad hoppas vi på..sen blire utomlandsresa oxå! :D

NU ska jag se på Ice age 3 och vänta på att halvan ska sluta jobba! =) Då blire gymgymgymgym!

seeeee you.
/mallan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0