300709

Godkväll allihoppa! =)

Sitter på jobbet just nu, har min efterlängtade rast..halvan och lulu skulle komma förbi, men jag tror dock att halvan somnat så sött. Men jag låter henne sova eftersom hon faktiskt började jobba klockan 7 idag och vi var ut igår!
Som sagt, igår drog vi hem till Sannis då sofia kom oxå! Där fixade vi till oss lite sen drog vi oss mot bill&bob dit även johanna kom, =)

Beställde in ett hel-rör med cider, :D fyfan inte ofta man har råd att köpa sig något ute..men nu när vi jobbat och slitit är vi verkligen värda de, ;)
Iaf röret tog slut ganska snabbt så vi bestämmde oss för att dra till sjökrogen. Johanna drog hem och sannna&sofia till pluto, men jag och ellan + maxa&cricke drog till sjö.
Där var det faktiskt ganska mkt folk. Och något att dricka hade man ju hela tiden, hann med de mesta;
- dansa
- skratta ihjäl sig
- se fula människor
- smygdricka på toan
- dansa tryckare med ell.
- osvosvosv :D

Efter krogen blev det lite BC säger bara xxl så har man fått ur sig det! Vid halv tre tiden tog vi taxi hem och ja, vi däcka direkt!!

Imorse vaknade jag av att de var så ljust ute, kollade på klockan, 07.15 och ser att ellan ligger brevid mig. Stackarn försov sig några minuter...men de löste sig, men de var ju såklart eftersom hon är så jälva braa! Jag har nog mest sovit hela dagen tills ellan kom hem igen!

Nej nu ska jag snoka vidare...vill ba åka hem haha men slutar 22.00! SUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK.

Fan va jag längtar till att sticka utomlands!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

See you
/mallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0