310709

Sitter på jobbet, surra nyss med halvan som slutar om exakt 32 min. Klockan 4 alltså, själv jobbar jag till 21 ikv och det blir inte mycke annat denna fredagkväll eftersom jag jobbar 07-13 imorrn. Ledid söndag tack och lov, så morgondagens kväll kan nog bli helt okej rolig. Får se vad som händer mohhoho! Ni undrar säkerligen varför jag sitter här men det är för att vi inte har spec mkt att göra, tvätten, disken, städning, dukning och alla som ska ligga ligger redan. Alla är helt slut verkar det som och vi sitter typ och väntar på att middagen ska komma. Så jag får passa på att sitta o roa mig här en liten stund, dom andra kikar på tv och har kul, jättekul t.o.m!
Ps, Färgen i Lullans rum blev riktigt nice. Bara nytt golv och inredning kvar, sen äre MIN tur!

Innan jag drar mig skulle jag vilja tillägna en liten tanke till mina kära polare knugen och emelie T som är i London för tillfället och dom ska veta att jag tänker på dom. Jag skulle vilja ringa elr så men det är med all säkerhet aldelles för dyrt och jag tänker inte ta några riskar haha. Dom åkte i Torsdags & kommer hem på Söndag, fyfan vilken upplevelse det måste vara! Hoppas dom har det bra och att plånböckerna inte svider allt för hårt redan haha! Herrå! / E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

jag tkr ni borde göra eran blogg lite intressantare typ lägga ut mer kategorier på vad ni har på er och nya bilder asso lite olika saker?



annars verkar ni som två toppen tjejer som man faktiskt är avvis på!

/en läsare.

2009-07-31 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0