update

Klockan är strax efter nio och jag sitter med bärbara i knät. Har sovit några timmar, behövdes verkligen och aldelles nyss har jag färgat lullans hår så nu blir hon brunett igen. Jag personligen tycker att lullan ska ha blondt hår men hon ska ha det som hon trivs i, blir ju bäst då! Har väl inte spec mycke attt skriva eftersom vänstra halvan redan updatat lixom, men gårdagen var riktigt nice ivf. Jag hade riktigt roligt och träffade på en hel del som det var ett bra tag sedan jag såg, kul kul.. Det ända jag ska göra nu är att kolla klart på simon och thomas, duscha och dyka ner i dubbelsängen! Börjar inte förens 15.00 imorrn, så jag kan sova ut + gyma! Perfekt start på dagen enligt mig, då är min i lagom bra form tills jobbet hoppar igång!  Ps, ska eventuellt hjälpa till att måla klart lullans rum imorrn också, om jag hinner. Kommer bli riktigt fint tror jag (= Fan, jag tycker det är grymt kul att måla. Kanske skulle bli målare ist?

Förresten så läste mamma nyss på internet att det ska bli varmt i Augusti. I slutet av månaden kommer det bli upp till 25 grader och gassande sol och gissa vem som är totalt ledig då? Jo, jag & det är jag så jävla mycke värd! Håller tummarna så hårt jag kan! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0