Update.

La nästan precis på luren med höger halvan. Hon slutade jobba för cirkus 45 min sedan. Hon berättade för mig att det hade gått jättebra att jobba, värsta supersnabbablixten. Kunde tillochmed prata flera ggr i telefon idag, :D fett duktig tjej!
Ikväll blir det lungt för oss båda, behöver våran skönhetssömn faktiskt haha. H-halvan börjar 7 och jag börjar 14. Kul att vi går helt om varann, =( men kanske hinner ses imorgon något, hihi.


                                                                                    
  jag&min lilla solstråle



Idag fick jag tillochmed beröm av självaste BOSSEN, deni! Kände mig faktiskt en aning duktig då haha. Men jag är så jävla sjukt trött på att jobba och tänk att de är verkligen de jag ska göra i typ 45år till?? :S

Nae, lite ledighet och resor och massa spontana tripper osv skulle muttra upp oss nu, :D Aug ska verkligen bli våran månad haha. Och september. Bara att bita ihop!!


Idag har jag gjort en ny kategori med bilder på mig&ellan. Men jag la inte in nå bilder ännu, upptäckte att ellan har så jävla mkt bättre och mer bilder än mig så vi kan fixa det hos henne nån dag, ;)

Jag har verkligen insett en sak, man blir så jävla flottig i ansiktet när man jobbar med äldre och det är sant!! + att det är så äckligt.

NU ska jag se på ice age 3 och försöka fundera ut hur jag ska göra så mitt rum blir trivsamt ist för att det ska kännas som om man sitter instängd i en cell.

seeee you!
/mallan.


ps till den lilla kommentaren som vi fick nyss, det kommer mer bilder haha! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0