Uppdatering:

Sådärja..Nu är jag nypumpad och duschad och känner mig snuskigt freshh. Okej..Lite för torr bara, min favorithudkräm är nämligen slut och då väljer jag hellre att vara totalt fjällig, funkar inte med nån annan och så äre bara! Tänkte skicka iväg mamma på uppdrag åt mig imorrn också, jag behöver ett lås till skåpet på jobbet och en ny hudkräm och hon ställer med all säkerhet upp så snäll som hon är =) Inte nog med det, jag hann även efter gymet med en sväng förbi min vänstra halva på jobbet. Hon såg helt förstörd ut, stackarn haha 2h & 20min kvar. You go girl! Ne, nu tänkte jag lägga in min tvättade tvätt, bädda ner mig framför tv'n och vänta in Walk the line = Min favoritfilm, jag dör verkligen för den. Kan inte beskriva känslan jag känner när jag ser den, filmen måste upplevas för att man ska kunna förstå. Helt sickt men sant! 

alesha dixon - breathe slow pumpas ut ur min högtalare just nu. ni lär ju lyssna!  

ps, mami har städat och dammat mitt rum så jag kommer sova som en prinsessa! hon är guld värd, i alla lägen! Kyrre E!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0