Uppdatering.

Hej hallåå!
Först och främst vill jag säga stort grattis till Rebecca som kickar 19år idag, :D
Ikväll ska hon firas på Bill&bob, men jag har fortfarande beslutsångest om hur jag ska göra..
Imorgon börjar jag 07,30, jag behöver inte dricka men de är tröttheten som tar över. Vet bara hur det var idag, eftersom jag jobbade kväll igår blev det; levande zombie idag.
Jag vill ju dra ner och fira henne såklart men andra sidan kommer jag träffa henne imorgon. Åh helt drygt när man inte ens vet nå själv!!!!!!!!

Idag jobbade jag iaf, hela tiden tänkte jag på höger halvan hur hon ba ligger hemma och drar sig i sängen. uh.
Men de gick bra idag, känner att jag börjar komma in i rutinerna nu. Btw igår började två nya, usch, förstår verkligen hur ni känner sådär första dagen haha.
Sen fick jag&min favorit jobbarkompis åka och städa, ett stort jävla hus, höll fan på flyta bort i svett. Och hon då, tipsarn själv, du kan ha mer vatten, dammsug si&så. Fan stick.

Nahe, nu ska man väl försöka med lott-metoden om hur det blir ikväll..
Ska messa halvan och se vad hon gör. Eller det vet jag ju egentligen. Men jag får ta mina problem med henne, för jag vet som alltid att hon kan hjälpa haha. Och nu ska jag säga en annan sak, till halvan kan man oxå säga. allt i ett halvan, det är nämligen så för att hon kan allt, hon kan fixa med de minsta till de största, tex plocka ögonbryn, klippa, sminka, fixa frillor, hitta kläder, sy, sticka, måla naglar, ta hand om naglar, om hår utseende osv, ja ALLT.

btw imorgon och på måndag går alla jag lärt känna på semester på jobbet. JÄTTEkul..kommer bli kaos, i swear!

dags för lottning!
see you!
/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0