040709

Här kommer lite bilder från gårdagen. Vi började hos mig (Ellan) och cyklade ner på stan samtidigt som regnet, Suck! Satt i en tunnel som typ resten av Västerås befolkning gjorde haha, lite kallt. Drog lite käk och sånt, sen hängde vi gäng med massa profiler. Hemma vid 5 imorse, däck direkt!


Mallan & Knugen!


Öl-spel skare va!


Fritte!


LinaO aka,Zlat!


Knugen va fett med glad!


Mallen med, som vanligt!


Jag mä!


Bira,bira,bira,bärs,bärs,bärs!


Eyyyyyyyyyyyyy!


Peace haha!


Shooooooooooooooo!


Totti, Zlatan & Henke! Riktiga lirare!





Cykla cykla cykla cykla bort din sura min?


Typ uteliggare haha


Men Fritte va inte bitter för de!


Blöta & Fulla!



   
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Ska man skratta eller gråta? haha

Kvällen var väl helt okej, är helt död idag ivf så man kröka på rätt bra ändå igår tydligen. Tycker synd om min andra halva som började jobba vid 2, men bara 3 ½ timme kvar, Håll ut. hahah.. Får la se vad som händer idag, glo lite på bilarna vore ju nice. Det visar sig om det blir en alkohol-haltig kväll eller om det blir en lugn, jaja den som lever får se!

Ps, måste ge Lina Olofsson och Nathalie Lag dagens ros för deras hjälte-insat igår. Dom räddade nämligen en kvinnas liv igår vid halv 9 tiden. Dom cyklade för att hämta lite grejer, påvägen ser dom en kvinna liggandes på mage på en gräsmata, totalt blodig i hela annsiktet. Hon har ramlat, dyngrak var hon oxo och hon vet inte ens vart hon är eller vad hon heter typ. Ambulans kom och hon överlevde fyfan vad dom är bra! Fatta om dem inte hittat henne? Ödet säger jag!

Sängen nu, som jag löegat i hela dagen haha. Måste ladda upp batterierna om jag ska orka gå utanför dörren senare!
// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0