060609

Nu sitter vi här igen, dagen efter, ytterligare en gång. Fyfan vilken rolig kväll man hade ute igår då! Helt jävla ok väder efter ett tag och vid 5 började vi kröket at selemarks place, vid cirkus halv 8 var vi på bmb. Riktigt bra drag, träffa massor av härliga people. Satt ute hela kvällen typ, elr ja, så länge vi va där ivf haha. Träffade fan på moster Carola och mammas bästa vän Ella nu när jag tänker efter, haha störtsköna ikoner säger jag! Fast som jag sa, var vi ju inte där hela kvällen, Ne.. Vi stack till Silk! Japp, ni läser rätt haha. Och vi hade sjukt jävla kul där oxo, även där träffade vi på massa roligt folk. Lite svettigt säger jag, lite för svettigt där ett tag kanske, Va?! Haha! Men vafan, är man på bahamas så är man! Visst?
Fan, undra hur många som var ute överhuvudtaget igår? Sjukt mycket folk överallt verkligen! Och vi avslutade givetvis vår kväll på donken. Satt fint i kistan kan jag säga, som alltid!

PS. Har precis käkat nudlar och det smakade riktigt bra, älska lördagar. Min andra ligger o snusar i sängen och ser sådär söt ut, t.o.m så söt att jag tänker lägga mig bredvid nu! 
PS. Mallan får uppdatera senare om vad som händer eller har hänt under dagen! Fan hon är dålig på det.. Lovar att jag ska säga åt na på skarpen!


Frågan är ju vad som händer ikväll?!? 6 ynka dagar kvar, Lär ju nästan dra en utg!!!
// Pöss Ellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0