070609

SHooO!

Nu är jag inne på 543 paus i min städning så då passar jag på att blogga lite!
Gårdagen då, vi började hemma hos hultan kolla på fotbollen och så, vet inte om det var sista gången vi kollade hemma hos henne för varje gång vi gör de förlorar sverige.. :S
Iaf, sen drog vi oss mot stan, men vi kände att vi behövde  tanka oss med mer så vi kika in på Tabazco. Vet inte hur de stavas men ah haha. Där blev de ett glas vin, 2 för andra ;) haha. jag kände att jag var tvungen att köra på denna metod, först byta glas när elin inte ser, så jag tog de med mindre i, sen hälla över till hennes glas. haha! ah så kan de gå.

Sen när vi druckit upp skulle vi bege oss till silk, eftersom jag&ellan hade så roligt där i Fredags. Men oj oj oj, de var visst stängt..? så vi fick alltså kila vidare det slutade iaf på Å. Men Jag&ellan kände oss nöjda så vi gick till donken ist! =) "otippat värre"

Sen kom iaf maxa och hämtade oss, hanna&hultan kom oxå så de fick drive home.
Vaknade klockan 06.00 något och tro det eller ej men min lilla halva var oxå vaken då, så då blev de nalle-häng, sicken tur.

För övrigt väntar jag på att min nalle ska torka, och för er som inte vet tappade jag den i toan på slisk i fredags så nu går man runt med en nokia 3310. YEAh kan spela snake och allting!!

Nahe nu vare dags att köra igång igen, vet att min högerhand städar för fullt hemma hos sig själv nu, så nu hamnar man väl på efterkälken haha. Kanske ellan drar en uppdatering senare! ;)


p.s just nu är de 4 dagar 22 timmar och 46 minuter kvar till studenten.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0