100609

Fyfan, har tappat suget för allting just nu. Allt går åt helvete, jag är inte ens nervös inför studenten för jag förväntar mig verkligen det värsta. Ska inte ens bli kul rent ut sagt, inget går som vi vill och vädret? Är det vad vi förtjänar efter 12 års slit? Asså, de är verkligen så jävla orättvist! :( :( Har inte lust med någonting just nu, allt känns totalt pisssssssssss! jävla horland

Och igår da.. Jo det var väl kul med lite förkrök hos jossan. Vi gick till Pluto, och en annan kom ju inte in, ja jag var för full och uppnådde mitt mål. Vi sprang till donken och hinka i oss vatten, sen stod vi i den 7 mil långa kön ytterligare1 gång. Väl inte vare riktigt nice, mer än helt okej. Lökigt, men ruskit kul att alla var utklädda. Cykla hem gjorde vi oxo, åt kall spaghetti och körresås oxo, satt fint de med vill jag lova. Och vaknade upp idag kl 10, jag är överlycklig. Det har aldrig någonsin inträffat, så jävla skööööööööönt att få sova ut nån jävla gång. Sannis hämtade oss, vi drog till skolan och käka mat, Eh vadå mat? Så jävla vidrigt med mos, spydde typ.......Sen fikade vi ivf hos Erik(handledare) med i princip hela klassen, va ju mys men massa stufs dök upp så nu måste man be till gud ytterligare en gång varje jävla minut att allt ska fixa sig!

Nu sitter jag här, kollar ut och typ grinar, vill slå sönder fönstret men får lov att tygla mig själv.. Jävla HOR-regn, hatare mer än nåt annat på denna för tillfället inte allt för underbara jord. Ska lägga mig och kolla på tv, sen styra upp kvällen! Utgång på pluto, det ända rätta när man är så deppig som jag och dom flesta andra är!!!!

Dimman, here we come..,Puss Ellan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0